Odesílání...

Koupit

První speciálka na fasády v ČR

Hliníkové krytky parapetu pod omítku | HNĚDÁ RAL 8019
HLINÍKOVÉ KRYTKY PARAPETU POD OMÍTKU | HNĚDÁ RAL 8019
HLINÍKOVÉ KRYTKY PARAPETU POD OMÍTKU | HNĚDÁ RAL 8019
HLINÍKOVÉ KRYTKY PARAPETU POD OMÍTKU | HNĚDÁ RAL 8019
HLINÍKOVÉ KRYTKY PARAPETU POD OMÍTKU | HNĚDÁ RAL 8019HLINÍKOVÉ KRYTKY PARAPETU POD OMÍTKU | HNĚDÁ RAL 8019HLINÍKOVÉ KRYTKY PARAPETU POD OMÍTKU | HNĚDÁ RAL 8019

AL krytky parapetu pod omítku, nos 25 mm | HNĚDÁ RAL 8019 - 90 mm | LEVÁ / PRAVÁ

160,08 Kč / Pár

132,30 Kč / Pár Cena bez DPH

SKLADEM u výrobce / Upřesníme po objednání

Produkt podléhá zakázkové výrobě u našeho dodavatele parapetů. Běžný termín dodání parapetů včetně výroby je 1 týden. Dodací lhůta může být delší v závislosti na vytížení výrobce, dostupnosti výrobního materiálu a situací na trhu.
Pro pohodlné vyzvednutí Vaší objednávky můžete využít náš ZOFIBOX na adrese: Zofi fasády Olomouc, Týnecká 921/11, Olomouc-Holice.
Dle objednaného zboží a množství Vám navrhneme výhodnou dopravu závozem k Vám domů.
Zboží lze po domluvě vyzvednout u nás v Olomouci, nebo skladech našich partnerů a dodavatelů.

Výběr varianty

  

Celková cena s DPH:

Celková cena bez DPH:

AL krytky parapetu pod omítku, nos 25 mm | HNĚDÁ RAL 8019

Boční hliníkové krytky parapetu v provedení pod omítku jsou estetický a funkční doplněk parapetů. Slouží k estetickému ukončení parapetu a napojení na okna. Boční krytky jsou nezbytné pro správné napojení parapetu na ostění oken a správný odvod vody z oblasti ostění.



Materiál

  • hliník

 Použití a výhody

  • estetické ukončení parapetu
  • funkční napojení na fasádní profily a správný odvod vody z ostení v oblasti oken

Návod k použití

Hliníkové boční krytky parapetu se nasunou na parapet.


Technické údaje

  • Šířka: 50 | 70 | 90 | 110 | 130 | 150 | 165 | 180 | 195 | 210 | 225 | 240 | 260 | 280 | 300 | 320 | 340 | 360 mm

  • Pro okapový nos parapetu: 25 mm

  • Prodej pouze jako PÁR(levá / pravá)
  • ODSTÍN NA OBRÁZKU JE POUZE ILUSTRAČNÍ (orientační). Od reálného odstínu se může lišit. 

Jak v ZOFI balíme balíčky

Velký důraz při expedici všech objednávek klademe na správné balení.

V naší nabídce stavebních materiálů a příslušenství máme různorodé produkty. Denně posíláme desítky malých balíčků s drobným i větším fasádním příslušenstvím, ale i dlouhé a křehké fasádní profily, lepící pěny, hmoždinky, perlinky, balíky izolantů, penetrace, nátěry a další.

Vše musíme balit tak, aby při přepravě externí přepravní společností nedošlo k poškození zboží a zákazník dostal v pořádku to, co si objednal a za co zaplatil.

NÁŠ HLAVNÍ CÍL:
>>> Odeslat objednávku rychle, bezpečně a levně <<<

Prvním krokem je určit, jak objednávku poslat bezpečně a zároveň s co nejnižší cenou za přepravu. To nám z velké části řeší už samotný eshop, kdy velkou většinu objednávek systém automaticky zařadí dle váhy a rozměru k jednotlivým přepravcům. Zákazník tak předem ví, kolik ho přeprava bude stát a může pohodlně zaplatit online platbou předem a výrazně urychlit čas expedice a doručení.

U rozměrnějších objednávek, nebo v případech, kdy je v objednávce kombinace produktů, které nelze společně odeslat v jednom balíku, musíme navrhnout dopravu individuálně. Např. lehké a křehké 2m hliníkové lišty nelze poslat jedním balíkem společně s lepícím tmelem, který váží 25 kg. 

U takové objednávky vám navrhneme NEJVÝHODNĚJŠÍ způsob dopravy až po jejím obdržení. Budeme vás telefonicky informovat o ceně přepravy a do vzájemného odsouhlasení je vaše objednávka nezávazná.

Každý balíček balíme do stretch fólie tak, aby byl obal pevný a chránil kartonové krabice před mechanickým poškozením při přepravě. Balíčky označujeme v případě potřeby štítky "KŘEHKÉ" a "NEKLOPIT" dle charakteru přepravovaného zboží. Balíčky od nás chodí úhledně zabalené a označené logem ZOFI.

V další řadě dbáme také na ekologiI a recyklaci obalových materiálů. Na balení používáme už jednou použité krabice, které opětovně využíváme pro odeslání.

Takto připravené a pečlivě zabalené balíčky vozíme na expediční depa našich přepravních partnerů a posíláme je do světa k vám, našim zákazníkům.

 

SKVĚLÉ RECENZE A HODNOCENÍ ZA DODANÉ
FASÁDNÍ MATERIÁLY A SLUŽBY 

99% spokojeno s termínem dodání
100% spokojeno s komunikací
99% spokojeno s dodáním zboží
96% zákazníků doporučuje náš obchod
2 dny průměrná doba dodání


NAKUPUJTE VŠE PRO FASÁDU U PROFESIONÁLŮ
A NEMUSÍTE 
UŽ NIC PRACNĚ SHÁNĚT VE
STAVEBNINÁCH A HOBBY MARKETECH.

 

JSME ZOFI FASÁDY s.r.o.

Česká specializovaná fasádní firma od roku 2006.

 

Skladová dostupnost: trvale držíme skladem u dodavatele

Doba dodání: do 1 týdne dle aktuální skladové dostupnosti a charakteru objednávky

Způsob dodání: přepravní společností | přímý závoz od výrobce

Osobní odběr:  FASÁDNÍ CENTRUM OLOMOUC po předchozí domluvě

Cena přepravy: cenu dopravy Vám upřesníme po odeslání objednávky

*** Způsob a cenu dopravy Vám vždy upřesníme po obdržení Vaší objednávky. Každou objednávku řešíme individuálně a nastavujeme cenu dopravy dle kombinace objednaných produktů a momentální skladové dostupnosti. ***

VÍCE O CENÁCH, PODMÍNKÁCH A ZPŮSOBU DOPRAVY NAJDETE ZDE


* Převzetí zboží od přepravce: Reklamace mimo výrobních vad způsobené poškozením zboží během přepravy bude realizována odesláním nového zboží pouze při splnění povinností přebírajícího v rámci VOP jednotlivých přepravců.

Příjemce má povinnost zkontrolovat zásilku a v případě viditelného poškození obalu a poškozeného zboží může zásilku odmítnout se sepsáním protokolu o poškození zásilky přepravce, nebo při podezření že obal vypadá tak, že by mohl být obsah poškozen, je povinen převzít zboží s výhradou a následně zásilku zkontroluje. V případě poškození je nutné ihned zaslat informace jaké položky jsou poškozené a zásilku nafotit. Tyto skryté vady způsobené přepravou nám podle VOP přepravci uznávají pouze do splnění podání reklamace do 48 hod. od převzetí!

 Žádáme Vás o řádné převzetí zásilky od přepravce. Při zjevném poškození zásilky (poškozen obal, deformace balíku apod.) proveďte zápis na přepravním listu přepravce. V případě skrytého poškození zásilky (obal není poškozen, ale zboží uvnitř ano) musí být škoda nahlášena dodavateli PV Plast do 24 hod., včetně fotodokumentace a soupisu poškozených položek. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Soubory ke stažení

AKCE MĚSÍCE:

Související produkty

Hodnocení obchodu

99%
< 641 hodnocení
Přečíst recenze
96%
< 2900 hodnocení
Přečíst recenze

Sledujte nás na sociálních sítích

 

Nastavení souborů Cookies

Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.