Odesílání...

Koupit

První speciálka na fasády v ČR

VŠE O NÁKUPU

Kdo jsme? 

Nejsme internetový obchod fungující z jedné kanceláře. Naše zázemí tvoří Fasádní centrum v Olomouci se značnými skladovými zásobami, které vykrývají 60% objednávek našeho eshopu. Jako velkoodběratelé odebíráme 80% sortimentu přímo od výrobců. 

Jak rychle můžu mít materiál na stavbě?

Objednávky řešíme v den přijetí, nejpozději druhý pracovní den. Dodání zboží je závislé na typu, množství a ceně materiálu, dále na typu platby. Obvyklé dodací lhůty jsou do 4 - 7 pracovních dnů. Zboží, které držíme skladem dodáváme s využitím přepravních služeb nebo naší dopravou do 24-48 hodin.

Jak mohu zboží objednat?

Telefonicky s našim operátorem na 800 46 46 46
E-mailem na eshop@zofi.cz
Vložením do košíku e-shopu s vyplněním potřebných dat a odesláním.


Jakým způsobem mohu zaplatit?

U zboží zasílaného z našich prodejen je možné platit hotově, nebo kartou při předání zboží našim smluvním přepravcem. Podrobnosti najdete ZDE. U objednávek, kde jede materiál přímo od výrobce vyžadujeme platbu dopředu před dodáním bankovním převodem, nebo vložení peněz na účet č. 2700721369 / 2010IBAN: CZ5720100000002700721369 vedený u společnosti Fio banka, a.s., V Celnici 1028/10, 117 21 Praha 1

Dále je možné některé zboží odebrat ve 120 skladech našich obchodních partnerů po celé ČR. U těchto obchodů vyžadujeme platbu dopředu před dodáním bankovním převodem nebo vložení peněz na účet.

Zboží si můžete oderat i v našem Fasádním centru Olomouc. Zde můžete zaplatit hotově při převzetí. Platit můžete i kartou.

Kde si mohu zboží vyzvednout?

Jste-li zákazník bydlící v okolí 40km od naší prodejny Olomouc, můžete si zboží vyzvednout u nás, popřípadě zboží rádi dovezeme naší dopravou. Můžete využít až 120 skladů našich obchodních partnerů a výrobců po celé ČR. V každém kraji min 10 skladů popřípadě výrobní závod.


Mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ano veškeré zboží lze po dohodě převzít osobně v naší prodeně v Olomouci od 7:00 - 15:30. Vybrané materiály si můžete vyzvednout po celé ČR ve více jak 120 skladech a výrobních závodech.

Jaký typ dopravy mohu využít a kolik stojí?

Z prodejny v Olomouci dovážíme zboží našimi vozidly. V případě balíkového zboží využíváme služby externích přepravcůi, kde se cena řídí hmotností a objemem zásilky. Aktuální přepravce a podmínky ZDE.

Z odběrných skladů našich partnerů nabízíme dopravu jejich vozidly. Cenu Vám zdělíme individuálně.
U zakázek většího rozsahu zavážíme zboží přímo od výrobce s dopravou zdarma.

Vždy se snažíme aby cena a způsob dopravy byly co nejlevnější. O ceně a způsobu dopravy jste vždy dopředu informováni.

Jak zjistit cenu dopravy?

Vybrané zboží vložte do košíku a třetím kroku dokončení objednávky najdete u položky DOPRAVA a PLATBA si vyberete z daných možností.

Nevíte-li si rady doporučujeme zatrhnout DOPORUČIT dopravu. Náš operátor Vám tak do 24 hodin sdělí nejrychlejší a nejlevnější způsob dodání objednaného zboží.

Nebojte se odeslat Vaší objednávku - je pro Vás zcela nezávazná.


Můžu materiál koupit přímo ve skladu Vašeho partnera bez objednání?

Můžete, ale bohužel ne za naše internetové ceny. Naše smluvní sklady jsou sklady našich partnerů, nikoli však přímo naše.V těchto smluvních skladech platí běžné doporučené ceny obvyklé v „kamenných“ stavebninách. Pokud chcete využít našich výhodných internetových cen, je potřeba objednat a zaplatit v našem eshopu a poté materiál odebrat z vybraného skladu.


Mohu nakupovat bez registrace?

Ano


Nenašli jste odpověď na Vaši otázku?

Napište nám o tom na eshop@zofi.cz nebo zavolejte na 800 46 46 46
 

Kdo je odpovědná osoba za vedení obchodu?

Studený Roman, jednatel společnosti ZOFI fasády s.r.o.

Email: eshop@zofi.cz

S objednaným zbožím nejsem spokojen. Mohu jej vrátit?

Většinu zboží můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. Více o reklamacích na odkaze REKLAMACE


Zásilka byla externím dopravcem poškozená. Co mám dělat?

Ještě než od dopravce převezmete zásilku, pečlivě zkontrolujte její stav. Pokud je obal poškozený a máte podezření na neoprávněné vniknutí do zásilky, převzetí odmítněte a zavolejte na náš telefon 800 46 46 46. Do 5 dnů vám zašleme nové zboží a poškozenou zásilku stáhneme na sklad. Více informací najdete v sekci reklamace.


Jak mohu zjistit stav mé objednávky?

Přijetí objednávky je automaticky potvrzeno emailem. Termín dodání a cenu dopravy Vám sdělíme do 24 hodin.

Po předání zboží přepravci Vám pošleme SMS zprávu nebo email s číslem zakázky pro její sledování. Následující pracovní den Vás bude kontaktovat řidič ohledně předání zásilky.

U zboží, které vezeme od výrobce jste přesně srozuměni s datem a časem dodání, vždy dopředu před dodáním, min 24 hodin.

Lze platit platební kartou?

Ano u nás na prodejně v Olomouci, Týnecká 921/11 při osobním odběru zboží.

V eshopu v platební bráně ComGate
 

Jak vrátit nebo reklamovat zboží?

Více na stránce REKLAMACE ZDE
 

Proč platit předem? Nemusím se obávat?

U zakázek, kde zboží jede od výrobce nebo si zboží vyzvednete sami v našem smluvním skladu je platba dopředu vyžadována.

Po přijetí Vaší platby na náš účet, hradíme zboží z Vaši objednávky okamžitě výrobci nebo dodavateli. Následně si pak zboží můžete vyzvednout nebo Vám bude dovezeno.

Není v našich silách mít v každém smluvním skladě naše zaměstnance a dopravce od výrobce peníze nepřebírá.

Jsme internetový a kamenný obchod fungující od roku 2007 a za tu dobu jsme odbavili tisíce zákazníků z celé ČR.

Ověřte si naší práci na Heureka cz, kde si můžete přečíst recenze našich zákazníků. Jsme držiteli certifikátu "Ověřeno zákazníky" od podzimu 2011.

Sledujte nás na sociálních sítích

 

Nastavení souborů Cookies

Tato stránka využívá cookies pro vaše lepší procházení webové stránky. Tím, že na stránkách setrváte, souhlasíte s jejich používáním. Více zjistíte zde.