BELTON SpectRAL Barva ve spreji Hnědá RAL 8003 | 400 ml
BELTON SpectRAL je barva ve spreji na běžné nástřiky a opravy kovovvých předmětů, keramiky, dřeva, kamene, hlíny, skla, papíru a některých umělých hmot. Barva ve spreji Belton SpectRAL má skvělou krycí schopnost s dlouhodobě trvanlivou intenzivní barvou.
Použití a výhody
- velká vydatnost
- rychleschnoucí
- odolný proti škrábancům a povětrnostním vlivům
Technické údaje
Jak v ZOFI balíme balíčky
Velký důraz při expedici všech objednávek klademe na správné balení.
V naší nabídce stavebních materiálů a příslušenství máme různorodé produkty. Denně posíláme desítky malých balíčků s drobným i větším fasádním příslušenstvím, ale i dlouhé a křehké fasádní profily, lepící pěny, hmoždinky, perlinky, balíky izolantů, penetrace, nátěry a další.
Vše musíme balit tak, aby při přepravě externí přepravní společností nedošlo k poškození zboží a zákazník dostal v pořádku to, co si objednal a za co zaplatil.
NÁŠ HLAVNÍ CÍL:
>>> Odeslat objednávku rychle, bezpečně a levně <<<
Prvním krokem je určit, jak objednávku poslat bezpečně a zároveň s co nejnižší cenou za přepravu. To nám z velké části řeší už samotný eshop, kdy velkou většinu objednávek systém automaticky zařadí dle váhy a rozměru k jednotlivým přepravcům. Zákazník tak předem ví, kolik ho přeprava bude stát a může pohodlně zaplatit online platbou předem a výrazně urychlit čas expedice a doručení.
U rozměrnějších objednávek, nebo v případech, kdy je v objednávce kombinace produktů, které nelze společně odeslat v jednom balíku, musíme navrhnout dopravu individuálně. Např. lehké a křehké 2m hliníkové lišty nelze poslat jedním balíkem společně s lepícím tmelem, který váží 25 kg.
U takové objednávky vám navrhneme NEJVÝHODNĚJŠÍ způsob dopravy až po jejím obdržení. Budeme vás telefonicky informovat o ceně přepravy a do vzájemného odsouhlasení je vaše objednávka nezávazná.
Každý balíček balíme do stretch fólie tak, aby byl obal pevný a chránil kartonové krabice před mechanickým poškozením při přepravě. Balíčky označujeme v případě potřeby štítky "KŘEHKÉ" a "NEKLOPIT" dle charakteru přepravovaného zboží. Balíčky od nás chodí úhledně zabalené a označené logem ZOFI.
V další řadě dbáme také na ekologiI a recyklaci obalových materiálů. Na balení používáme už jednou použité krabice, které opětovně využíváme pro odeslání.
Takto připravené a pečlivě zabalené balíčky vozíme na expediční depa našich přepravních partnerů a posíláme je do světa k vám, našim zákazníkům.
SKVĚLÉ RECENZE A HODNOCENÍ ZA DODANÉ
FASÁDNÍ MATERIÁLY A SLUŽBY
99% spokojeno s termínem dodání
100% spokojeno s komunikací
99% spokojeno s dodáním zboží
96% zákazníků doporučuje náš obchod
2 dny průměrná doba dodání
NAKUPUJTE VŠE PRO FASÁDU U PROFESIONÁLŮ
A NEMUSÍTE UŽ NIC PRACNĚ SHÁNĚT VE
STAVEBNINÁCH A HOBBY MARKETECH.
JSME ZOFI FASÁDY s.r.o.
Česká specializovaná fasádní firma od roku 2006.
Skladová dostupnost: trvale držíme skladem u dodavatele
Doba dodání: do 1 týdne dle aktuální skladové dostupnosti a charakteru objednávky
Způsob dodání: přepravní společností | přímý závoz od výrobce
Osobní odběr: FASÁDNÍ CENTRUM OLOMOUC po předchozí domluvě
Cena přepravy: cenu dopravy Vám upřesníme po odeslání objednávky
*** Způsob a cenu dopravy Vám vždy upřesníme po obdržení Vaší objednávky. Každou objednávku řešíme individuálně a nastavujeme cenu dopravy dle kombinace objednaných produktů a momentální skladové dostupnosti. ***
VÍCE O CENÁCH, PODMÍNKÁCH A ZPŮSOBU DOPRAVY NAJDETE ZDE
* Převzetí zboží od přepravce: Reklamace mimo výrobních vad způsobené poškozením zboží během přepravy bude realizována odesláním nového zboží pouze při splnění povinností přebírajícího v rámci VOP jednotlivých přepravců.
Příjemce má povinnost zkontrolovat zásilku a v případě viditelného poškození obalu a poškozeného zboží může zásilku odmítnout se sepsáním protokolu o poškození zásilky přepravce, nebo při podezření že obal vypadá tak, že by mohl být obsah poškozen, je povinen převzít zboží s výhradou a následně zásilku zkontroluje. V případě poškození je nutné ihned zaslat informace jaké položky jsou poškozené a zásilku nafotit. Tyto skryté vady způsobené přepravou nám podle VOP přepravci uznávají pouze do splnění podání reklamace do 48 hod. od převzetí!
Žádáme Vás o řádné převzetí zásilky od přepravce. Při zjevném poškození zásilky (poškozen obal, deformace balíku apod.) proveďte zápis na přepravním listu přepravce. V případě skrytého poškození zásilky (obal není poškozen, ale zboží uvnitř ano) musí být škoda nahlášena dodavateli PV Plast do 24 hod., včetně fotodokumentace a soupisu poškozených položek. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.