
Přepravní služba ZÁSILKOVNA na eshop.zofi.cz
Od 1.9.2020 spouštíme na eshop.zofi.cz přepravní službu ZÁSILKOVNA. Zásilky do 10 kg vám doručíme na výdejní místa Zásilkovna za nízké ceny dopravy a do dvou dnů.
Produkty z naší nabídky, které lze doručit pomocí služby zásilkovna jsou vždy v kartě produktu výrazně označeny logem Zásilkovna .
Váha těchto produktů, které zákazníci vloží do košíku se sčítá, a pokud není překročen váhový limit (max 10 kg), lze v košíku následně vybrat způsob dopravy Zásilkovna. Po vybrání tohoto způsobu zákazník vybere zásilkovnu (Z-Point), ve které chce zásilku vyzvednout.
Objednávky s dopravou pomocí zásilkovny lze platit kartou nebo hotově při převzetí zboží na výdejních místech Zásilkova.
Cenové nastavení a váhové limity
Aktuální podmínky k dnešnímu dni najdete ZDE
Výběr způsobu dopravy "Zásilkovna" v košíku
Kdy lze vybrat přepravní službu ZÁSILKOVNA?
- Pokud objednávka obsahuje pouze produkty označené logem
, LZE vybrat způsob dopravy Zásilkovna.
- Pokud produkty v košíku nepřekračují váhový limit 10 kg, LZE vybrat způsob dopravy Zásilkovna.
Kdy nelze vybrat přepravní službu ZÁSILKOVNA?
- Pokud objednávka obsahuje i produkty bez označení logem
, NELZE vybrat způsob dopravy Zásilkovna.
- Pokud produkty v košíku překročí váhový limit 10 kg, NELZE vybrat způsob dopravy Zásilkovna.
Co když chci využít službu ZÁSILKOVNA, ale objednávám i produkty bez označení
?
V případě, že máte kombinovanou objednávku (např. drobné doplňky vhodné pro zásilkovnu a fasádní izolace, které nelze zásilkovnou poslat) a chcete část objednávky zaslat službou Zásilkovna, vyberte při výběru způsobu dopravy možnost: DOPORUČIT nejvýhodnější dopravu a do poznámky k objednávce napište slovo "ZÁSILKOVNA".
Po obdržení vaší objednávky vás budeme telefonicky kontaktovat s doporučením nejvýhodnější dopravy.